Saturday, April 18, 2009

hari hari yang sibuk.

...datang ump petang 15 aribulan...sampai pada malam nya...dalam pukul 10.++...pukul 2.30 pagi pergi menonton bola...sampai subuh..keciwa..liverpool kalah....pagi kol 9 pergi mengambil test environmental eng...kol 10 abes test siapkan bahan BBQ ah kow..dalam kol 11 fariz tepon untuk siapkan Plan Design kerana tarikh hantar hanya tinggal beberapa jam...siapkan plan design sampai magrib...lpas magrib keluar menuju ke cherating..balik dalam pukul 2 pagi...smbung tgk bola...tggal sedikit jam lagi untuk habis perlawanan...pergi tidur lam kereta...on da way blik ump antara sedar x sedar(tido)...bangun pukul 10 pagi...kol 11 menuju ke mengamall kuantan untuk perlwanan bowling 4 bkc...pukul 4 lebih petang pulang ke ump...sampai ump smayang asar dan terus bersiap menuju ke cherating sekali lagi untuk menjayakan program perkhemahan kelas...sampai ke cherating dalam pukul 7 mlam...melakukan aktiviti bg menjayakan perkhemahan kelas sampai pukul 3 pagi(tertido jugak)..ahli2 len masih belom tido...balik ump dekat2 dengan waktu sembahyang jumaat...lpas sembahyang jumaat..tdo sampai petang...malamnya pergi berkaraoke selepas berpeluang menolong menghantar seseorang ke terminal kuantan...atas sbb2 teknikal...sesi karaoke habis pukul 2 pagi...menuju pulang ke ump...berborak dengan seseorang sampai pukul 4 pagi...tido...

ari ini sabtu dan saat ini aku baru pulang dari kuantan selepas pergi menonton jgan tengok, eh silap, jgan tegur dan aktiviti2 laen..jadual asal mandi di pusat perkelahan air terjun Panching tergendala akibat cuaca buruk menyebabkan kami terpaksa beralih arah ke untuk mandi di teluk cempedak(tandas awam)..

ermm..macam draft tesis belom lagi diperbaiki...

8 comments:

aridhlissukun said...

bizi sumggoh mung lat

saya said...

huh sangat bz...ingt najib yang baru naek jadik pm jek bz.. kamu pom bz gak upenye.. !

bulatan™ said...

arid : haha..bz ngan mender hok dop sepatutnya..

saya : hish, baru tau ke, sya ngan abang najib tu saing2 je bznyer...hakhak

ungufaiza said...

berborak dengan seseorang sampai pukul 4 pagi...tido...


ini mnyebabkan kamu semakin bizi..hikhik..ak sengaja bizibodi..lalalala~ ^^

bulatan™ said...

ungufaiza : ceh, suke menimbulkan spekulasi, aku sembang ngan kering ah..lepak2, minum air teh..adehhh

ungufaiza said...

heh..gelabah plak..cm wat salah jek..ok..ok..ak ni ske cri citer hot..sbb ak kn ske terjah..hohohoh

m U c h ! k said...

amboiiiiiiii... fun nye korg.. bbq la.. karok la.. nk final tuh..eyh pape pon gudlcuk final k.. dgr cite ump xde air ek hari tu?? cian

bulatan™ said...

ungufaiza : hehe,..mane ade gelabah..cool jek

muchik : final 1 kertas jek..28 nieh plak tuh...huhu..thanks 4 da wish..air?..a ah...lame gak ah..sempat jgak ah mengembara ke tol mencari air...