Friday, April 3, 2009

tag???...ape tuh????

aku x reti tag2 nieh....tapi...buat jgak ah



1) Adakah anda suka blogging? Kenapa?
~suke...suke bace blog org len..suke je merayau satu ke satu blog...dan salah satu sbb buat blog....

2) Blog sape yang anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
~ntah, byak sgt kot...blog kat list kot...blog kat list orang laen pon turut skali...

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?
~ mestilah....mestilah jugak....uish...mestilah isteri aku, erk, oklah bkal isteri...

4) Taken or single? Mana lebih bagus?
~ dua dua bagus...huahua..menjawab soklan ke?...

5) Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
~ penah..balasan x blas cinta org len kot...huhu

6) Ciri-ciri idaman bf/gf anda. Nyatakan 5 ( betolkan sikit.. suami /isteri) hehehehehehehhe
~ beriman
~ comel
~ memahami
~ sanggup menerima kasih syang aku
~ sanggup memberi kesih sayang kepada aku
~ sanggup mengembara bersama aku


7) Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
~ 28 ke 29...

8) Nak berapa anak?
~ 4...

9) Lucky person yang anda ingin tag?
~ semua dlam blog list(friend's)

5 comments:

mohdafendi said...

gila seks doh natang ni.....dok ngarut sokmo...

hurly-burly-promulgate said...

salam kenal..

bulatan™ said...

pendi...haha...leks ar pendi...jwab tag je pon...mu kene jwab gok nieh...


hurly...salam kenal jugak...

aiSya iRa said...

bgus2 lat...
ade prancangan mase dpn nmpknye kwn ku neh...
bgus2...
keep it up men...
ahaks

bulatan™ said...

aiSya iRa : oh...memang dos...baru meriah hidup...huahuahua