Monday, March 2, 2009

cap jariku....

aku terbaca(mmg sngaja membaca pon) sebuah artikel yang bertajuk "rahsia cap jari" di akhbar kosmo ari nie....artikel ini menerangkan bahawa kejadian cap jari itu sendiri menentukan bkat yang ada dalam diri seseorang....kecedurungan otak manusia itu sendiri...

iya boleh menentukan kejayaan seseorang dimasa akan datang..tapi kalo mals camne pon tidak menjdai jgak....takkan bejaya nya...cuma satu pilihan dimana membolehkan kiter membuat pilihan yang bijak supaya tidak tersasar dimasa hadapan....

anda boleh membaca selanjutnya di http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0302&pub=Kosmo&sec=Rencana_Utama&pg=ru_01.htm

hurmm...disini cume aku terpikir atau khuatir kedudukan aku skang...nak jgak try test...apa yang boleh ditunjukkan oleh sistem itu terhadap diri aku skang...cenderung ke arah mane....adakah aku berada di landasan yang betul..huhu...mungkin sudah terlewat...atau mungkin bleh lagi mengubah keaadaan...

haha...apa2 pon...itu cume kebimbangan....life must go on...pape pon..jadi diri yang sbenar...pkse2 pon...xleh g jauhnyer...mungkin betul..


just wondering...

4 comments:

Mr Final said...

hoh~.. bulat smakin rajin update blog neyh.. bagus2... nak promo kat En Zaki ker sok.... :P

mohdafendi said...

huh mung dok tgk cap cari mende..klau malas x kemana gak le,kalau bab kedarah memang derah..dok cokoh dok tau mende..mu igt dgn cap jari mung tu leh dpt gewe la...

azie in wonderland said...

owh, saya pun baca benda yang sama di kosmo semalam. agak teruja nak mencubanya tapi tak tahu bila. kadang2 rasa diri ni tak layak jadi engineer, masih mencari arah tuju.

bulatan said...

mr final...erk..takyah ar susah2 nak pomot..kan en zaki jadi peminat setia kan..susah lak

pendi...hurmm..bkan tgk saje2 ah taek..bace la artikel tu dlu...ssh btul la..

azie..haha..kemuskilan itu tetap ade...hurmm...takpe2..life must go on..buat stiap pekara dgan iklas..huhu